keskiviikko 7. toukokuuta 2014

aloitus...

Sitten se kuuluisa ensimmäinen postaus, joka näin heti alkuunsa on hankala aloittaa... Olen vitosluokan loppu suoraa käyvä oppilas. Minulla on vajaa puoli vuotias hiiri lemmikkinä. Pidän piirtämisestä ja siinä aikani usein kuluukin, huomaamattoman nopeasti. Olen piirtänyt oikeastaan aina. Piirrän ja maalaan, yleensä inspiroituen musiikista. Erilaisia välineitä löytyy jonkin verran, mm. markkerit, akryylimaalit, öljypastellit, vesivärit, puuvärit, lyijykynät, tussit... Onhan noita :) Joskus tulee tehtyä myös pienimuotoisia savitöitä.

Blogin perustamista olin miettinyt jonkin aikaa, kunnes tämä neropatti pakotti laittamaan teokset nettiin :D Ehkä pääasiallinen idea blogin perustamisessa oli kuitenkin se, että haluan kehittyä ja toivon piirustuksistani rakentavaa palautetta. Alla muutamia tämän ja viime vuoden töitä alkajaisiksi. Kommenttia saa heittää, ja kysyäkää pois jos jotain :)










3 kommenttia:

  1. Wau. : DD nää on tositosi hienoja 8)) Ite piirrän koiria tilaustöinä ja sun ikäsenä en osannu piirtää läheskään noin hyvin kuin sinä nytten!! : )) Jatka samaan malliin!:)

    VastaaPoista
  2. Hei oikeesti super hienoja kuvii. Voisikko piirtää mulle pari kuvaa laita s-postii jos voit. Henu0001@eduouka.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voisin! Tämä aika on mennyt niin nopeasti, että en ole kerennyt vastata :)

      Poista